Kelley Armstrong: The ​Rising

the_rising.jpgElérkeztem a Darkness Rising sorozat végéhez is. Nem állítanám, hogy jobb volt mint a Sötét erő trilógia, de nekem ez a sorozat is tetszett.

Maya története is elérkezett a végéhez, elő kerül a rég elveszett ikertestvére, Ash és a vér szerinti apja, Antone. Több dologra is fény derül majd velük kapcsolatban lesz aki a jó, lesz aki a rossz oldalon áll. Illetve lezárást kap a szerelmi háromszög is természetesen.

A vége felé felbukkannak a Sötét erő trilógiában megismert szereplők is, aminek én különösen örültem.

 

"“You remember those long stories we had to write in English last year? Mr. Parks accused me of having constancy errors?”
“Continuity errors,” I said.
“Whatever. It wasn’t a big deal.”
“Your characters changed names. More than once.”
“Only by a few letters,” he said."

 

Kiadó: HarperCollins

Sorozat: Darkness Rising

Oldalszám: 416

Megjelenés: 2013

Moly.hu értékelés: 94%

Goodreads értékelés: 4,13

Szerintem a könyv: 4/5