Szerelmi leckék hitetleneknek

Szerelmi leckék hitetleneknek.jpgEz a film két Sarah Dessen könyv (Egy felejthetetlen év és a magyarul még nem olvasható That Summer) összegyúrásából jött létre.

Igazából tetszett is a film meg nem is. A két könyv közül még csak az Egy felejthetetlen évet olvastam, de a két könyv összegyúrása miatt a végkifejlet teljesen más, mint a könyvben. Pedig nekem kifejezetten tetszett ahogyan vége lett a könyvnek.

Mandy Moore-t szeretem és szerintem tökéletes volt a főszerepre. A szereplők közül, akiknek még ismerősebb lehet a neve az Trent Ford és Peter Gallagher.

Amit furcsállottam az nagymama karakterének teljes átírása. A könyvben egy átlagos idős asszony, aki imádja az unokáját egy nap elesik és kórházba kerül. A filmben viszont kapunk egy kórházból kikerült marihuánára rászokott flúgos nagyit, aki ugyan nagyon szerethető és vicces, még is elsőre elég furcsán hatott.

Összességében szerintem nem volt rossz film, azonban a könyvhöz képest csalódás.