Meg Cabot: Töltött ​galamb

toltott_galamb.jpgHeather Wells élete rendeződni látszik, úgy tűnik végre egy kis nyugalomra számíthat. Az ex-fegyenc apja végre kiköltözik, Heather ugyan még mindig Cooper után vágyakozik azonban mivel úgy látja egyelőre nincs sok esélye, így a matematika tanára, Tad oldalán próbálja megtalálni a boldogságot.

Azonban nem kell sokat várni míg a Halál Szálláson ismét történik egy halál eset, ezúttal Heather főnöke az áldozat, akit nem kedveltek túlságosan...

Én még mindig imádom Meg Cabot-ot, a könnyed stílusát, de a krimi szálak is mindig egészen jók és izgalmasak és el se hiszem, hogy jövőre már 10(!) éves lesz ez a könyv.

 

"Most komolyan. Ilyen korán keltem. Annyira korán, hogy még a saját kutyám sem volt hajlandó felkelni és csatlakozni hozzám. Ez igazán szomorú."

 

"– Szóval… az a helyzet… Hogy ma reggel nem így volt. Úgy áll a dolog, öhm… hogy ma reggel én, öhm… kocogni voltam.
Canavan nyomozó kiejti a kezéből a tollat.
– Hogy mit csinált?"

 

Eredeti cím: Big Boned

Kiadó: Ciceró Könyvstúdió

Sorozat: Heather Wells rejtélyes esetei

Oldalszám: 252

Megjelenés: 2008

Moly.hu értékelés: 86%

Goodreads értékelés: 3,84

Szerintem a könyv: 5/5

Címkék: meg cabot