Stephenie Meyer: Eclipse - Napfogyatkozás

napfogyatkozas_2009.jpgA sorozat harmadik kötete kezdi visszahozni a régi lelkesedésem a sorozat iránt. Pedig a lényeg nem sokat változik, főhőseink nem nyugodhatnak meg. Bellát még mindig üldözik és az átváltozásának kitűzött ideje is vészesen közeledik...

Ahogy haladunk előre egyre jobban kibontakozik a farkasok világa, ami nekem régen is szimpatikus volt. Team Svájc :)

Bella egyre jobban érzi, hogy döntenie kell hogyan rendezze majd az átváltozása után az emberi kapcsolatait, illetve a kapcsolatát Jacobbal.

Ezután végre elolvasom a Bree Taner rövid második életérő szóló kötetet, amit még nem olvastam mikor először olvastam végig a sorozatot.

 

"Az én napom te vagy a felhők fölött. Tudom kezelni a felhőket, de nem tudok megbirkózni egy napfogyatkozással."

 

"Őrizd a percet! Mert ami eljön, az el is múlik, ezt a halandók tudják csak igazán."

 

Eredeti cím: Eclipse

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: Alkonyat (Vörös pöttyös könyvek)

Oldalszám: 640

Megjelenés: 2009

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/stephenie-meyer-eclipse-napfogyatkozas

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/17258821-eclipse---napfogyatkoz-s

Szerintem a könyv: 4/5

Címkék: stephenie meyer