Claudia Gray

Claudia Gray.jpgSzületett: USA

Hivatalos weboldala: http://www.claudiagray.com/

Twitter felhasználónév: claudiagray

Műfaj: YA (fiatal felnőtteknek szóló), Sci-Fi & Fantasy, Romantikus

 

"A Claudia Gray nem az igazi nevem. Nem azért választotta írói álnevet, mert nem tetszett az igazi (mert igenis tetszik), nem is azért mert mindig is arról álmodtam, hogy így hívhassam magam (mert nem), vagy nem is azért mert egy nemzetközileg is keresett gyémánt kereskedő bűnbanda elől bujkálok, akikbe 2003-ban botlottam (az Interpol már elintézte őket). Rövidre fogva nincs igazi indokom arra, hogy miért használok írói álnevet. Néha azonban ez a legjobb indok arra, hogy megtegyünk valamit.

New Orleans-ben élek. Eddigi életem során voltam már DJ, ügyvéd, újságíró, és nagyon rossz pincérnő, csak hogy felsoroljak párat. Nagyon szeretem az időmet utazással, túrázással, olvasással és zene hallgatással tölteni. Mindennél jobban azonban az írást élvezem."

 

Eddig megjelent könyvei:


Evernight/Evernight

1. Evernight/Evernight - Örökéj
2. Stargazer/Stargazer - Nézz az égre!
3. Hourglass/Hourglass - Homokóra
4. Afterlife/Afterlife - Az életen is túl
5. Balthazar/Balthazar

Firebird

1. A Thousand Pieces of You
2. Ten Thousand Skies Above You
3. A Million Worlds with You

Spellcaster

0,5. The First Midnight Spell
1. Spellcaster
2. Steadfast

Külön álló könyvek

- Enthralled: Paranormal Diversions
- Eternal: More Love Stories with Bite
- Fateful
- Grim
- Immortal: Love Stories with Bite
- Vacations from Hell

 

Saját fordítás!

Forrás: https://www.goodreads.com/author/show/1192311.Claudia_Gray