Claudia Gray: Hourglass - Homokóra

Hourglass - Homokóra.jpgA sorozat harmadik része is volt annyira jó, mint az első kettő. A történet onnan folytatódik, ahol a második rész végén abbamaradt. Bianca és Lucas a Fekete Keresztnél talál menedéket, miután Bianca megszökik az Evernight Akadémiáról.

Biancának titkolnia kell ki is ő valójában, hiszen ha a vámpírvadászok rájönnének, hogy egy vámpír jár közöttük (még ha nem is teljesen az), akkor annak végzetes következményei lehetnek.

Spoiler Alert! (Aki nem akarja tudni előre az ne olvassa ezt a részt!)

Miután az Evernight vezetői megtámadják a Fekete Kereszt menedékhelyét nem sokkal később Dana és Raquel rájön mi is Bianca valójában, majd valamelyikük (azért nem lövök le mindent... :) ) elárulja a Fekete Keresztnek, ezért Biancának és Lucas-nak ismét menekülnie kell.

Spolier Vége!

A vége szerintem nagyon jóra sikerült, én nem számítottam ilyesfajta befejezésre, nem tudom mi lesz még a negyedik, meg ötödik kötetben, de kíváncsivá tett.

"Szeretlek. (…) És ez azt jelenti, hogy nem csak a szép dolgok miatt vagyok melletted. Itt vagyok, bármi történjék."

 

"– Menjünk vissza! 
– Meg fogják kérdezni, miért nem ásunk – mondtam. Nem tudtam biztosan, hogy tényleg véget ért-e a veszély. 
– És mi azt mondjuk, olyan rohadt meleg van itt, hogy a Sátán is gőzfürdőzhetne."

 

 

Eredeti cím: Hourglass

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: Evernight

Oldalszám: 334

Megjelenés: 2010

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/claudia-gray-hourglass-homokora

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/18490437-homok-ra

Szerintem a könyv: 4/5

 

 

 

Címkék: claudia gray