Cally Taylor: A mennyország várhat

A mennyország várhat.jpg

Cally Taylor első könyve, nekem nagyon tetszett, erre is a könyvtárban bukkantam rá. Megtetszett a borítója, elolvastam a hátlapon lévő kis szöveget, és azt mondtam, tegyünk egy próbát. Milyen jól tettem. :)

A könyv egy Lucy Brown nevű fiatal nőről szól, aki épp készül hozzá menni a vőlegényéhez, akivel már 7 éve együtt vannak. Ez mind szép és jó, csak, hogy az esküvő előtti napon Lucy meghal...

A purgatóriumban találja magát, ahol Szent Bob ajánl neki egy lehetőséget, mivel tragikus hirtelenséggel hunyt el. Visszamehet a földre 21 napra és kap egy küldetést, ha ezt teljesíti választhat, hogy szellemé változik, vagy a mennyországba megy. Ha nem sikerül, akkor egyenesen megy a mennyországba, nincs választási lehetőség.

A küldetése, hogy egy Archibald Humpreys-Smithie nevű kockafejnek találjon lelki társat, hát kalandos volt az biztos...

A Leendő Szellemek Házában megismerkedik a vasútbolond Briannel, és a gót tinivel Claire-rel, aki nagy hatással lesznek rá ezalatt az idő alatt, a végére már barátok is lesznek és nem csak a vasútbolondot és a gót tinit látja majd bennük, és Archie-ban sem csak a kocka fejet...

A vége természetesen happy end, de hogy mi az pontosan, azt nem árulom el...

Tetszett, hogy ennyire romantikus, de mégsem túl csöpögős, mert nagyon jó humorral ellensúlyozza az írónő a sok romantikát, a metrón olvasva néha furcsán nézhetnek az embere, mikor vigyorog, mint a tejbe tök,mert nem akar hangosan felröhögni egy poénon, ne hogy hülyének nézzék.

 

Eredeti cím: Heaven Can Wait

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Oldalszám: 342

Megjelenés éve: 2011

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/cally-taylor-a-mennyorszag-varhat

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/13179003-a-mennyorsz-g-v-rhat

Szerintem a könyv: 5/5

 

 
Címkék: cally taylor