Szurovecz Kitti: A fény háborúja

a_feny_haboruja.jpgA trilógia lezáró kötete szerintem tökéletes befejezése a sorozatnak. A második kötetben kapott egy év nyugalom a harmadik kötetben véget ér, és megkezdődik a végső háború, amelynek célja az egyensúly megteremtése a fény és a sötétség között.

Jane-re hárul a feladat, hogy ezt a békét megteremtse a döntésével, hogy melyik oldalra áll. Ezen kívül a sárembereket, az élőhalottakat sem sikerült vissza küldeni oda, ahonnan jöttek.

Nekem nagyon tetszett ez a rész is, de a sorozatból a második kötet az abszolút kedvencem. Ha olvastátok az első két részt, akkor ezt is feltétlen olvassátok el.

"A nőnek mindig igaza van, ha nem, akkor szintén ez a szabály lép érvénybe."

 

"– Ne! Ezt ne! – emelte fel két kezét az asszony. – Nem tudom, mi köze mindehhez a kisfiamnak, de ha elkapja ezt a szörnyűséget, Chris, én a két kezemmel heréllek ki!
– Mi az a herélés, mami?
Úgy éreztem, most jött el az ideje annak, hogy kézen fogjam a gyereket.
– Nos, Adam, a herélés egy különleges viráglocsolási technika, a négylevelű lóheréket gondozzák ezzel a módszerrel… – mosolyogtam rá. – Gyere! Az asztal alatti polcon láttam építőkockákat."

 

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: Fényemberek (Vörös pöttyös könyvek)

Oldalszám: 344

Megjelenés: 2014

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/szurovecz-kitti-a-feny-haboruja

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/24969791-a-f-ny-h-bor-ja

Szerintem a könyv: 5/5

 

Címkék: szurovecz kitti