Rachel Vincent: My Soul To Save

my_soul_to_save.jpgA sorozat második része is nagyon tetszett, nem csalódtam Rachel Vincentben. :)

Kaylee az első rész eseményei után az apjához költözik és próbálnak összeszokni a sok külön töltött idő után. Azonban a nyugalom nem tart sokáig...

Tinisztárok adják el a lelküket a sikerért, ami nem tart olyan hosszan mint szeretnék. Azonban az egyik esetben Nash fivére, Tod is érintet, ezért megpróbálják megmenteni a lányt. Ez viszont felettébb veszélyes küldetésnek bizonyul, a fiatalok nem avatják be a szüleiket mert tudják, hogy túl veszélyesnek ítélnék meg, ezért csak burkoltan próbálnak információt szerezni tőlük.

Kicsit úgy éreztem, hogy kritikát fogalmaz meg a mai tinisztár gyártó iparról is, de lehet hogy ezt csak én láttam bele... :)

Mindenesetre akinek tetszett az első rész ezt is szeretni fogja.

 

"Chocolate says „I'm sorry” so much better than words."

 

Kiadó: Harlequin

Sorozat: Soul Screamers

Oldalszám: 288

Megjelenés: 2009

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/rachel-vincent-my-soul-to-save

Goodreads értékelés: https://www.goodreads.com/book/show/6763961-my-soul-to-save

Szerintem a könyv: 5/5

 

Címkék: rachel vincent