Szurovecz Kitti: Smaragdfény

smaragdfeny.jpgA Smaragdfény egy jó befejezése a Gyémántfiú trilógiának, mert izgalmas és  még egy utolsó alkalommal benézhetünk a szereplők életébe.

Nick és Heily ebben a kötetben már középkorúak, és két gyereket nevelnek. Nick balkézről született most már tinédzser lányát, Nikkit és közös gyermeküket, az ötéves (ha jól emlékszem) Brandont. Nagy a családi idill, de sajnos ez nem tart sokáig (bár ha nem így lenne, akkor túl sok fordulat és izgalom nem lenne a könyvben). Nikki halottnak hitt édesanyja, Rebeka felbukkan, és nem kis felfordulást okoz a kis család életében illetve nem csak ő hanem más egyéb régi (nem túl barátságos) ismerősök is visszatérnek.

Persze új szereplő is van néhány a legfontosabb talán Daniel, aki Nikkivel kerül közelebbi kapcsolatba, és egyéb bonyodalmakba. :)

Nekem tetszett ez a könyv is, izgatottan vártam, hogyan zárul a trilógia. Szóval, aki olvasta az első két részt, az ne hagyja ki a harmadikat se szerintem.

"– Én mondom neked, Hell, ezzel a nővel vigyázni kell. Egy bestseller író álarca mögé bújt kerítőnő, nyomozó és jósnő rejtőzik a szende, Yale-en végzett pofija mögött…
– Nevezz inkább hivatásos szarkeverőnek, az sokkal eredetibb – vigyorgott vissza Sandra."

 

"– Nekem pedig te hiányoztál – bújt közelebb Nick. – Katona voltam hadvezér nélkül. De most itt vagy végre, és tudom, hogy együtt akárhány csatából győztesen kerülünk ki."

 

"Mindent tudok, Mrs Richards, és most ne nézz jobbra, mert Brandon fiunk bemászott a függöny mögé, a cocker-spániel és nagy-bajszú bankár közé, és csak a jó ég a megmondhatója, mi lesz ennek a jelenetnek a vége."

 

 

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: Gyémántfiú trilógia (Vörös pöttyös könyvek)

Oldalszám: 354

Megjelenés: 2013

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/szurovecz-kitti-smaragdfeny

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/24969769-smaragdf-ny

Szerintem a könyv: 5/5

 

 

Címkék: szurovecz kitti