Jamie McGuire: Az őrző

Az őrző.jpgJamie McGuire-től már olvastam a Gyönyörű sorscsapás-t, így mondanom sem kell elég nagy elvárásokat támasztottam az írónővel szemben. Reméltem, hogy Az őrző is annyira magával ragad majd mint a Gyönyörű sorscsapás. Azt kell mondjam nekem ez a könyve is tetszett, azt nem állítom, hogy van olyan jó mint a Gyönyörű sorscsapás, mert az örök kedvenc lesz tőle, de ez a könyv is megfogott.

A könyv egy szívszaggató résszel kezdődik mikor a főszereplőnk, Nina édesapja meghal és a lány próbál megbirkózni ezzel. A temetés után Nina találkozik egy különös idegennel, Jared-del, akiről később kiderül, hogy nem is olyan véletlenül csöppent a lány életébe. Lassan kiderül, hogy Nina édesapja nem az a szent volt, akinek a lánya hitte hanem egy bűnöző, aki démonoktól lopott.

Nina és Jared egyre több időt tölt együtt, a lánynak feltűnik, hogy a fiú nagyon sokat tud róla ezen kívül különös dolgok is feltűnnek a lánynak a fiúval kapcsolatban. Ninának egyre több kérdése van, amire választ vár Jared-től.

A fiú hosszas vívódás után úgy dönt, hogy beavatja Ninát a titkaiba és itt kezd igazán izgalmassá válni a történet.

Spoiler Alert!

Jared félig angyal, félig ember és arra született, hogy Ninát védelmezze. Sok éven át csak a háttérből figyelhette a lányt, mert Nina apja, Jack nem akarta, hogy része legyen a lánya életének. Ezek alatt az évek alatt Jared beleszeretett Ninába és Jack halála (és a saját apja halála) után úgy döntött, hogy kilép a háttérből.

Jack nem volt egy szent és az ellenségei elkezdenek felbukkani Nina életében, mert meg akarnak szerezni valamit.

Spoiler Alert!

Összességében nekem ez a könyv is tetszett, szívesen olvasom majd tovább a sorozatot.

 

"– Nem nekem vannak a Bibliában is említett barátaim. Nem az én sebeim gyógyulnak be pillanatok alatt, nem én tudok bármit megtenni, ráadásul jobban, mint a világon bárki más… nem én vagyok, aki gyakorlatilag maga a tökély.
– Te vagy az én tökélyem. Csak miattad vagyok mindaz, amit felsoroltál – válaszolta, és a fejét csóválta amiatt, amit súlyos félreértésnek tartott. – Miattad létezem csak, Nina. Ez a halandó olyan értékes a Teremtő szemében, hogy engedélyt adott miatta a létezésemre. Most mondd, hogy ez nem hihetetlen."

 

"Követtem Jaredet az utcára, és tekintetem végigsiklott az áramvonalas fekete szépségen, ami a járda mellett állt.
– Mi ez?
– Egy Vulcan – sóhajtott fel Jared.
– Fura. Én motornak néztem."

 

"Ha boldog vagyok, amikor nem vagy a közelemben, az csak azért lehet, mert rád gondolok."

 

 

Eredeti cím: Providence

Kiadó: Maxim Kiadó

Sorozat: A Sötétség és a Fény angyalai

Oldalszám: 480

Megjelenés: 2013

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/jamie-mcguire-az-orzo

Goodreads linkhttps://www.goodreads.com/book/show/18710536-az-rz

Szerintem a könyv: 4,5/5

 

 

 

Címkék: jamie mcguire