Gail Carriger: Soulless - Lélektelen

Soulless – Lélektelen.jpgNem is tudom miért vártam ennyit, hogy elolvassam ezt a könyvet, hiszen annyira jó. Ahogy visszavittem az elsőt már hoztam is ki a másodikat a könyvtárból.

Alexia Tarabotti lélek nélkül született, egy természeten túli személy. A vámpírok és a farkasemberek természetes ellenszere, elég csak hozzájuk érnie és máris emberré változnak.

A húszas évei közepén járó Alexia már vénlánynak számít a XIX. században, már a családja is lemondott arról, hogy valaha is férjhez megy. Így Alexia jobban élvezi a könyvek társaságát, mint hogy a családja megjegyzéseit hallgassa.

A cselekmény úgy indul, hogy Alexiát megtámadja egy vámpír, aki valószínűleg kóbor, hiszen mit sem tudott Alexia természeten túli mivoltáról. Alexia a hajtűjével szíven szúrja a vámpírt ezzel megölve őt. Majd felbukkannak a NYIHA (a természet feletti személyek nyilvántartó hivatala) emberei Lord Macoon és Lyall professzor, a farkas falka alfája és bétája.

Alexia és Lord Macoon között később romantikus szálak fognak szövődni, ami sok vicces pillanatot okoz. Mind a ketten igazán erős személyiségek, így kezdetben utálták egymást, majd ez átcsap szerelembe.

Majd jönnek az újabb bonyodalmak, a kóbor vámpírok és farkasemberek eltünedezése, majd Alexia elrablása.

Imádtam ezt a könyvet. Voltak benne vámpírok, farkasemberek és egy új faj a természeten túliak, volt benne szerelem, sok bonyodalom és egy jó nagy adag humor. Az egész világ nagyon jól volt felépítve. Én csak ajánlani tudom.

 

Eredeti cím: Soulless

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: Napernyő protektorátus (Arany pöttyös könyvek)

Oldalszám: 374

Megjelenés: 2012

Moly.hu értékelés: 90%

Goodreads értékelés: 3,90

Szerintem a könyv: 5/5

 
Címkék: gail carriger