Chelsea Bellingeri: New England Witch Chronicles

New England Witch Chronicles.jpgÚjabb kedvencet avathatok. Az ingyenes könyvek között böngészve bukkantam rá erre a gyöngyszemre. Tetszett a borító meg a fülszöveg és gondoltam adok neki egy esélyt, és milyen jól tettem.

Alexandria Ramsey Salem-től nem messze Hazel Cove-ban él, Új-Angliában és boszorkány ősöktől származik, legalábbis az őrült nagymamája szerint.

Alex egy nagyon gazdag családban él, de a szülei nagyon elhanyagolják őt így ilyenkor a gyerekkori legjobb barátjánál, Peter-nél keres menedéket. Ebből a kapcsolatból aztán több is szövődik barátságnál, de ne szaladjunk ennyire előre.

A könyv elején megölnek egy helyi tinédzser lányt, aki valószínűleg boszorkánysággal foglalkozott, ennek a lánynak a haláláról Alex-nek visszatérő rémálmai vannak. Látja, hogy hogyan halt meg a lányt, pedig még nem is kerültek nyilvánosságra ezek az információk.

Aztán megjelenik egy új fiú a városban, James Van Curen, aki csak még nehezebbé teszi az  életét és viharokat szít Alex és Peter között.

Nagyon izgalmas a könyv, engem nagyon megfogott. Akinek felkeltette az érdeklődését ez a kis összefoglaló az ezen a linken megvásárolhatja. Katt! Sajnos már nem ingyenes, de körülbelül 860 forintért megvásárolható, szerintem annyit bőven megér.

 

Kiadó: Magánkiadás

Sorozat: New England Witch Chronicles

Oldalszám: 354

Megjelenés: 2011

Goodreads értékelés: 4,07

Szerintem a könyv: 5/5