Spirit Bliss: A jövő árnyai

A jövő árnyai.jpgKivételesen egész gyorsan hozzá jutottam egy megkezdett sorozat folytatásához, úgy hogy ezt is kiolvastam gyorsan, amíg friss volt az előző emléke.

Ez a kötet Spirit Bliss Démoni érintés sorozatának második kötete, ami majdnem hogy hajszál pontosan ott folytatódik, ahol az első résznek vége lett. Katie egy hotel szobában várakozik, hogy végre elindulhasson a Casimir-rel való találkozásra.

A találkozó után kiderül, hogy nem biztonságos ha Katie-ék egy hotel szobában húzzák meg magukat, hiszen ott könnyen rátaláltak Hale emberei. Casimir először egy rejtekhelyre bújtatja őket, azonban nem sokkal később ismét a csatorna rendszerben kénytelenek elbújni. De a csatorna sem marad sokáig biztonságos...

Jó pár helyszínen megfordulnak a szereplők, sok fordulat van a  könyvben, amire én például egyáltalán nem számítottam, sőt teljesen ledöbbentem, hogy ez most komoly??? :) De ezeket, ezért nem szeretném lelőni előre. Annyit mondok egy régi szereplő volt, aki ekkora döbbenetet okozott számomra.

Természetesen a végén egy újabb csattanó vár az olvasókra. Azt hittétek az első résznek volt olyan vége, ami miatt kibírhatatlan várakozással telt az idő míg megjelent a második részt, hát most ezerszer rosszabb lesz a várakozás.

Remélem nem kell sokat várni a trilógia befejező részére, mert tényleg felér egy kínzással, hogy így lett vége (persze jó értelemben). :)

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: Démoni érintés (Vörös pöttyös könyvek)

Oldalszám: 344

Megjelenés: 2012

Moly.hu értékelés: 88%

Goodreads értékelés: 4,40

Szerintem a könyv: 5/5

 
Címkék: spirit bliss