Kemese Fanni: A napszemű Pippa Kenn

napszemű pippa kenn.jpgKemese Fanni debütáló regénye engem beszippantott.

Egy olyan világot fest le, mely a mi időnk után több, mint 100 évvel játszódik, amikor is a géntechnológia olyan szintre fejlődött, hogy a terroristák a mérgező anyagokkal, majd nem ki irtották az egész emberiséget, sápadtakká változtatva őket. Még ugyan elszórva élnek emberek, de nem sokan.

Pippa és családja (amíg még volt neki) az erődházban éltek különböző szabályokat betartva, pl. a főszabály, hogy az emberi élet mindennél fontosabb és, hogy maradj csendben. Azonban Pippa korán elveszti a családját és 5 év teljes magányra kényszerül az erődházban.

Majd felbukkan a kolóniát kutató Ruben Mack, akinek Pippa megmenti az életét és befogadja az erődházba. Idővel egyre jobban megismerik egymást és természetesen egymásba szeretnek. Mikor rájönnek, hogy nem tudnak egymás nélkül élni, együtt indulnak a kolónia keresésére.

A végén pedig egy mélyen eltemetett családi titokra is fény derül...

Engem teljesen magával ragadott Pippa világa, kíváncsian várom mi fog történni a következő részben, mert így nem lehet egy könyvet befejezni. Ahogy a végére értem, és becsuktam a könyvet, csak az járt a fejemben, hogy így nem lehet vége, de szerencsére nem is lesz. Még nem tudni ugyan mikor, de egyszer majd érkezik a következő rész.

 

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: Vörös pöttyös könyvek

Oldalszám: 304

Megjelenés: 2012

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/kemese-fanni-a-napszemu-pippa-kenn

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/16141664-a-napszem-pippa-kenn

Szerintem a könyv: 4/5

 
Címkék: kemese fanni