Szurovecz Kitti

szurovecz kitti.jpgMindig szerettem a képzeletem szárnyán repülni. Aztán, amint megtanultam írni, gyűlni kezdtek a füzetek, amikben általános iskolás koromtól följegyeztem a gondolataim. Sajnálom, hogy sokszor költöztünk, és az elkezdett, soha be nem fejezett történet töredékek elkallódtak.

Aztán újabb és újabb mesék születtek bennem. Meggyőződéssel mondhatom, hogy az írás a legjobb barátom, az örök szerelmem és a megmentőm is. Sokszor, nagyon sokszor kihúzott már a szakadékból. Valóságos lelki gyönyör – ahogyan azt Spirit Bliss kolléganőm fantázianevében gyönyörűen megfogalmazta – drága Adri, én sem tudnám szebben mondani, ott a pont!

Meg szeretném köszönni Nektek, hogy a történeteim igazi teret kaptak, útjukra indultak az elmúlt két évben, hála a Ti lelkesedéseteknek, a rengeteg szeretetnek és biztatásnak, amit Tőletek kaptam. Nem lehetek eléggé hálás mindezért! A Sanoma Médiánál végzett újságírói munkám, valamint az anyuka létem mellett ígérem, hogy továbbra is igyekezni fogok izgalmas történetekkel szórakoztatni Benneteket, s miközben a Könyvmolyképző Kiadóval karöltve végigviszem a Gyémántfiú és a Fényemberek trilógiákat, - hű, mennyi munka lesz az, - hamarosan egy új műfajt is kipróbálok. Észre fogjátok venni, mert egyszer csak megjelenik majd a honlapon egy új szövegdobozka, azzal a címmel, hogy: Álmodó hold.

Szeretettel:

Kitti

 

Eddig megjelent könyvei:


Gyémántfiú

1. Gyémántfiú
2. Brostyánkönny
3. Smaragdfény

Fényemberek

1. A fény hagyatéka
2. A fény árnyéka
3. A fény háborúja

Külön álló könyvei:

- A sokszívű
- Hópelyhek a válladon
- Smink nélkül

Forrás: http://szuroveczkitti.hu/index.php?page=magamrol.php