Szurovecz Kitti: A fény árnyéka

a_feny_arnyeka.jpgA trilógia második része talán még az elsőnél is jobban tetszett. Annyi minden történt benne, hogy csak úgy sodort magával a történet, alig bírtam esténként letenni, hogy most már aludni kéne.

Jane és Chris nyugalomban töltött egy éve a végéhez közeledik, és nem is sejtik, hogy milyen felfordulás vár rájuk. Anélkül, hogy túl sok mindent elárulnék, Jane-nek választania kell jó és rossz között, a Sötétek és az Égi Lények közül és volt egy olyan pillanat, amikor azt mondtam, nem ez nem történhet így, szóval egy érzelmi hullámvasút is volt néhol. A karaktereket még mindig nagyon szeretem, és azt is, hogy nem csak egy valaki szemszögéből ismerhetjük meg a történetet, hanem több szereplőéből is.

Imádom, ahogy Szurovecz Kitti ír, és ezzel a könyvvel csak még jobban megszerettem. Szóval, akinek tetszett az első rész az feltétlen olvassa el a másodikat is mert még jobban fogja imádni, mint az elsőt.

 

"A Sors nem arról híres, hogy alkudozni lehessen vele."

 

"Úgy látszik, az Univerzumban szép számmal akadnak furcsaságok. Az Őrangyalom, mint tévéfüggő."

 

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: Fényemberek (Vörös pöttyös könyvek)

Oldalszám: 446

Megjelenés: 2012

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/szurovecz-kitti-a-feny-arnyeka

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/18219428-a-f-ny-rny-ka

Szerintem a könyv: 5/5

 

Címkék: szurovecz kitti