Szurovecz Kitti: A fény hagyatéka

fényemberek.jpgLegjobb barátnőmtől kaptam kölcsön ezt a könyvet, legalább annyira tetszett, mint a Gyémántfiú, ha nem jobban. Nehéz megmondani melyik volt a jobb, hiszen mind a kettő magával ragadott, miközben olvastam, és alig bírtam letenni őket.

A Fényemberek történet a történetben, hiszen a Gyémántfiúban ezt a történetet filmesítik meg, a két főszereplőt pedig Hailey és Nick játssza. Most viszont megnézhetjük az egész filmet egyben, megszakítások nélkül.

Jane Andrews 21 éves egyetemista lány, aki egyedül él a rákbeteg édesanyjával. Eddig minden ha nem is átlagosnak, de normálisnak tűnik. Aztán Jane figyelmetlenségében, majdnem belezuhan egy liftaknába...

De egy fényember megmenti az életét. A fényemberek azok az égi lények, akik átvezetik a lelkünket a túlvilágra halálunk után. A fényemberek és emberek között a törvények szerint, nem szövődhet szerelem, de valamilyen oknál fogva mégis megtörténik Chris Diamond a fényember beleszeret Jane Andrews-ba és itt kezdődnek a bonyodalmak...

A sors, az az Astrid nem nézi jó szemmel a szerelmüket, és többször is megpróbálja eltenni láb alól Jane-t. Majd megjelennek a Sötétek az égi lények ellenségei, akik valamiért maguknak akarják Jane-t.

A többi maradjon titok, amíg el nem olvassátok... Szerintem érdemes.

 

"Én világéletemben a könyveim és az irományaim társaságában éreztem magam a legjobban, a fantáziaerdőben, amit magamnak teremtettem."

 

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: Fényemberek (Vörös pöttyös könyvek)

Oldalszám: 477

Megjelenés éve: 2011

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/szurovecz-kitti-a-feny-hagyateka

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/13448891-a-f-ny-hagyat-ka

Szerintem a könyv: 5/5

 

 
Címkék: szurovecz kitti