Spirit Bliss: Árnyékvilág

Árnyékvilág HU.jpgEgy barátnőm ajánlgatta nekem ezt a könyvet, nagyon dicsérte és biztatott, hogy minél előbb olvassam el. Hát most sikerült, de egyáltalán nem bántam meg. Beleszerettem ebbe a könyvbe.

A történet onnan indul, hogy Adam, a híres filmcsillag találkozik egy hétköznapi lánnyal Camillával. Erre azt mondhatnánk, na még egy sztori ami egy tinisztárról szól. Bár Adam a maga 23 évével már nem is annyira tini. Szóval a történet nagy tanulsága szerintem az, hogy a sztárok is ugyan olyan emberek, mint mi (kivéve talán abban, hogy valamiben nagyon tehetségesek, bár ma már ez se mindig követelmény, bár az ilyen emberek az én szótáramban inkább celebek, mint sztárok), és ugyan annyi joguk van a magánélethez, mint nekünk, bár ezt mostanában kezdik elfelejteni az emberek. A történet eleje a két főszereplő szerelmének kibontakozásáról szól, bár már itt is történek furcsa dolog, a második felére már egész krimi válik belőle.

Szerintem letehetetlen, lebilincselő, magával ragadó és még sorolhatnám, de nem teszem, inkább olvassátok el!

 

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: Árnyékvilág (Vörös pöttyös könyvek)

Oldalszám: 366

Megjelenés éve: 2010

Moly.hu értékelés: 72%

Szerintem a könyv: 5/5

 

 
Címkék: spirit bliss