Jamie McGuire: Gyönyörű sorscsapás

Gyönyörű sorscsapás.jpgEzt a könyvet is a legjobb barátnőm ajánlotta, és most sem csalódtam az ízlésében. :)

Imádtam ezt a könyvet, olyan volt mintha egy hullámvasúton ülnék. Travis és Abby egymásra találásához nagyon rögös út vezet, ami tele van bonyodalmakkal. Mire végre minden elrendeződne, és azt hisszük most már minden rendben lesz, akkor bum jön egy újabb fordulat.

Szóval a történet vezetés teljesen rendben van szerintem, imádtam ezt a hullámvasutazást, egyszerűen úgy kellett erőszakkal kivenni a kezemből a könyvet. A mellék szereplők is szerethetők voltak, a főszereplőket pedig egyenesen imádtam.

"Ugye, nem hagysz el? Még akkor sem, ha az agyadra megyek? – Megesküdtem Isten – és Elvis – előtt, hogy nem hagylak el, igaz? Kicsit felengedett. – Akkor hát ez örökre szól, igaz?"

Sokszor nagyon jót nevettem egy-egy poénon, de azért voltak megkönnyezhető pillanatok. Összességében ajánlom mindenkinek ezt a könyvet, számomra hatalmas élmény volt. Mély nyomot hagyott bennem.

 

Eredeti cím: Beautiful Disaster

Kiadó: Maxim Kiadó

Sorozat: Gyönyörű sorscsapás (Dream válogatás)

Oldalszám: 444

Megjelenés: 2012

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/jamie-mcguire-gyonyoru-sorscsapas

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/18490002-gy-ny-r-sorscsap-s

Szerintem a könyv: 5/5

 
Címkék: jamie mcguire