Lena Goldfinch

Lena Goldfinch.jpgEgy festői kisvárosban élek Massachusetts-ben a férjemmel és a két gyerekünkkel és nagyon elkényeztetett fekete labradorral.  A nem olyan sötét múltban szoftverfejlesztőként és weblap tervezőként dolgoztam, most pedig imádok regényeket írni.

Ezenkívül imádom még a lovakat, az Xbox Dance Central játékot és a Tai Chi-t, ez egy nyugtató mégis kihívásokkal teli mozgásforma/harcművészet (ami sokkal nehezebb, mint amilyennek tűnik).

Könyvekben, a romantikusakat szeretem, mindegy, hogy régimódi románc, vagy a hagyományos kormányzóság idejéről szóló történelmi románc, misztikus vagy természetes fiatal felnőtteknek szóló románc. Imádok filmeket nézni a családommal, és nagyokat sétálni a közeli tónál, a nagyon elkényeztetett fekete labradorommal, természetesen.

Amellett, hogy író akartam lenni, egyben művész is szerettem volna lenni. Habár végül egy nagyon szép karriert futottam be szoftverfejlesztőként és weblap tervezőként, még ma is imádok tervezni.

 

Eddig megjelent könyvei:

Külön álló könyvei:

- Aire
- Haunting Joy: a ghostly little story
- Songstone
- The Language Of Souls

 

Saját fordítás!

Forrás: http://lenagoldfinch.blogspot.hu/p/about.html