Cat Patrick: Forgotten - Úgyis elfelejtem

Forgotten - Úgyis elfelejtem.JPGCat Patrick bemutatkozó regénye a Forgotten - Úgyis elfelejtem nekem tetszett. Igazából nem vártam sokat tőle csak a hátlapon lévő szöveg felkeltette az érdeklődésem, de nem bántam meg, hogy elolvastam.

A 16 éves London Lane agya, minden nap reggel 4:33-kor újra indul és a múltra nem emlékszik csak a jövőre. Érdekes, hogyan lehet úgy élni, hogy az ember arra sem emlékszik mit csinált vagy viselt tegnap, viszont arra, hogy kivel mi fog a jövőben történni arra viszont igen. London minden este jegyzetet készít a napjáról, hogy másnap azt elolvasva valamire azért emlékezzen.

Később betoppan az életébe Luke Henry, élete első nagy szerelme. London egész jól fenn tartja a látszatot a fiú előtt, azonban később kiderül, hogy erre nem lett volna szükség...

A könyv vége felé megtudjuk micsoda szörnyű trauma vezetett London agyának e furcsa működéséhez. Azonban a végé nagyjából happy end azért. :)

Elég gyorsan ki lehet olvasni, egy pár nap alatt ha az embert leköti a sztori, főleg az izgalmasabb részeknél.

 

Eredeti cím: Forgotten

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: Vörös pöttyös könyvek

Oldalszám: 276

Megjelenés: 2012

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/cat-patrick-forgotten-ugyis-elfelejtem

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/16132648-forgotten---gyis-elfelejtem

Szerintem a könyv: 4/5

 
Címkék: cat patrick