Rebecca Donovan: Boldogító ​lélegzet

boldogito_lelegzet.jpgA Csak lélegezz! trilógia utolsó része tökéletes befejezése a trilógiának. Megannyi hullámvasútra ültet fel minket az írónő, mint eddig és az utolsó pillanatig reménykedünk, hogy úgy lesz vége ahogy mi szeretnénk.

Emma maga mögött hagy mindenkit, akit eddig ismert és a Stanfordon kezdi meg egyetemi tanulmányait. Emma nagyon össze van törve és csak árnyéka önmagának. Nagyon hosszú folyamat áll előtte, hogy meg tudjon bocsájtani magának és a világnak.

Nekem nagyon tetszett ez a kötet is, és az egész sorozatot a szívembe zártam, nagyon megérintett, és zseniálisan megírt érzelmi hullámvasútra kerül az ember ezektől a könyvektől.

 

"Ha múltad hibáiban élsz, csak azt éred el, hogy tönkreteszed a jövődet."

 

"Az életet választottam. A szerelmet választottam. Azt, hogy levegőt veszek."

 

Eredeti cím: Out of Breath

Kiadó: Maxim Kiadó

Sorozat: Csak lélegezz! (Dream válogatás)

Oldalszám: 480

Megjelenés: 2015

Moly.hu értékelés: 84%

Goodreads értékelés: 4,31

Szerintem a könyv: 5/5

Címkék: rebecca donovan