Jennifer Niven: Veled minden hely ragyogó

veled_minden_hely_ragyogo.jpgEz a könyv egy felkavaró témáról szól, azonban olyan jól megvan írva, hogy alig tudtam letenni. A lelkedig hatol ez a könyv, főleg akkor ha a két főszereplő életének gondjai és problémái közül akár csak az egyikben magad is érintett vagy.

Két fiatal, Finch és Violet szerelmének kialakulásáról szól a történet és arról, hogy mit tettek egymásért, azért hogy mindketten átvészeljenek egy nagyon nehéz időszakot.

Sok komoly téma helyet kap a könyvben, mint például az, hogy a szülők válása, hogyan hat egy gyerek lelkére, vagy akár az, hogy hogyan tudjuk fel dolgozni egy szeretünk elvesztését ha nagyon fiatalon hagyott itt minket. Engem nagyon megérintett a könyv, tudtam azonosulni néhány dologban a szereplőkkel, illetve a szereplők gondolatai ahogy le vannak írva, egyszerűen hatással vannak az emberre.

A vége miatt szomorú vagyok, de azért részletekbe nem bocsátkoznék. Szívesen olvasnék az írónőtől mást is.

 

Eredeti cím: All The Bright Places

Kiadó: Maxim Kiadó

Sorozat: Dream válogatás

Oldalszám: 430

Megjelenés: 2015

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/jennifer-niven-veled-minden-hely-ragyogo

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/27392426-veled-minden-hely-ragyog

Szerintem a könyv: 5*/5

Címkék: jennifer niven