Rebecca Donovan: Visszafojtott lélegzet

visszafojtott_lelegzet.jpgRebecca Donovan ismét alkotott egy olyan könyvet, amely számomra érzelmi hullámvasút volt és megérintett. Az első részt imádtam, a másodikról van, akinek az a véleménye, hogy felesleges kötet. Szerintem viszont nagyon is beleillik a képbe.

Emma miután Carolt lecsukják, George és a két gyerek pedig a nagymamához költözik, beköltözik Saraékhoz. Nem sokkal később viszont felbukkan Emma édesanjya, Rachel. Emma összeköltözik Rachellel, úgy gondolja jó lenne még a főiskola előtt rendezni a viszonyukat és megtapasztalni egy igazi anya-lánya kapcsolatot.

Azonban az élet egész mást tartogat Emma számára...

Rachel egy alkoholista, aki Emma szerint próbál jó útra térni, csak néha vannak visszaesések a folyamatban. Azonban ez nem ilyen egyszerű...

Emma sok megpróbáltatáson megy át az anyja miatt mire belátja, hogy ez a kapcsolat menthetetlen.

Én nagyon szerettem ezt a részt, viszont nagyon kíváncsi vagyok a következőre.

 

"Te vagy az ok, szinte minden mögött, amit teszek… és ezen soha nem akarok változtatni."

 

"A logika nem számít, ha az embert, akit szeretek, elveszik tőlem."

 

"– Te tényleg bolond vagy!
– Igaz – ismerte el botrányosan gyönyörű mosollyal. – De éppen ezért szeretsz."

 

Eredeti cím: Barely Breathing

Kiadó: Maxim Kiadó

Sorozat: Csak lélegezz! (Dream Válogatás)

Oldalszám: 522

Megjelenés: 2014

Moly.hu értékelés: 86%

Goodreads értékelés: 4,34

Szerintem a könyv: 5/5

Címkék: rebecca donovan