Rachel Vincent: Prey

prey.jpgA Shifters sorozat 4. része szerintem nagyon jóra sikerült, sok izgalom volt benne.

A harmadik rész Faythe  tárgyalásáról szól. Ebben a részben Manx kerül a bírák elé.

Ezenkívül Marc még mindig nem léphet a Falka területére, Faythe már hónapok óta nem találkozott vele. Azonban mikor végre sor kerülne a találkozóra, akkor egy lesből támadó csapat várja őket.

Marc eltűnik, Kacie még mindig nem akar átváltozni, illetve egyes Falka vezérek úgy gondolják, hogy túl sok a nőstény vérmacska Sanderséknél.

És történik egy haláleset is a könyv vége felé, aminek én egyáltalán nem örültem az egyik kedvenc szereplőm volt.

Mindent összevetve én imádtam.

 

"It takes a brave man to hand an angry werecat a knife. Especially when he doesn’t know what she plans to do with it."

 

Kiadó: Mira

Sorozat: Shifters

Oldalszám: 394

Megjelenés: 2009

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/rachel-vincent-prey

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/6134783-prey

Szerintem a könyv: 5/5

Címkék: rachel vincent