Spirit Bliss: Kígyók sziszegése

kigyok_sziszegese.jpgImádtam az Árnyékvilág második részét. Talán még jobban is mint az elsőt. :)

Ez a rész Julie és Peter szerelméről szól, illetve az elején Adam tinikorába is betekintést nyerhetünk, mikor Peter már magához vette.

Julie és Peter karakterét is nagyon kedveltem az Árnyékvilágban, de most egyszerűen imádtam őket, ahogy egymással bántak meg mindent.

Aztán kapunk egy kis krimit természetesen, nehogy egy sima szerelmi történet legyen. Szerintem a krimi része és jól volt felépítve a végére nem igazán számítottam, de nagyon tetszett.

"Ő volt a tökéletesen hozzám passzoló kirakós a szerelemnek nevezett kétdarabos puzzle játékban."

 

"– Azt hiszem, kellett volna egy szalvéta elé – mutatott a testvérére, aki úgy nézett ki, mintha az alatt az idő alatt, míg egy kortyot ittam, kivégzett volna láncfűrésszel pár embert."

 

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: Árnyékvilág (Vörös pöttyös könyvek)

Oldalszám: 680

Megjelenés: 2011

Moly.hu értékelés: 85%

Goodreads értékelés: 4,22

Szerintem a könyv: 5/5

 

Címkék: spirit bliss