Stacey Wallace Benefiel: Glimpse

glimpse.jpgTúl sokat nem vártam ettől a könyvtől, mivel ezt is az Amazon ingyenes e-könyv részlegéről szereztem. Azonban kellemesen csalódtam.

Zellie Wells halálosan szerelmes Avery Adams-be, és mikor kiderül, hogy a vonzalom kölcsönös, az megpecsételi a sorsukat. Zellie egy furcsa látomást kezd el látni, amiben ő és Avery már felnőttek, harmincas éveikben járnak, Avery vérbefagyva fekszik, Zellie pedig terhes...

Zellie nem meri beavatni a szüleit a látomásaiba, azonban mikor a szülők rajta kapják a két fiatalt együtt, akkor végleg eltiltják egymástól őket. Azonban ahogy ez ilyen fiatalon lenni szokott a tiltás csak jobban megerősítő őket abban, hogy ők együtt akarnak lenni.

Ez egy könnyed történet mégis annyira jól vannak megszerkesztve a történet szálak, hogy nekem nagyon tetszett a végére.

 

Kiadó: Write Free

Sorozat: Zellie Wells

Oldalszám: 200

Megjelenés: 2010

Goodreads értékelés: 3,60

Szerintem a könyv: 4/5