Jamie McGuire: Az éden

az_eden.jpgA Sötétség és Fény angyalai trilógia végére értem. Szerintem tökéletes lezárást kaptunk a sorozathoz.

Miután végre megtartották az esküvőt, Nina egy olyan gyermeket hord a szíve alatt, akiről azt mondják meg sem kellene születnie. Azonban Nina az élete árán is megvédené születendő gyermekét.

Jared próbál megoldást találni a kialakult helyzetre, miközben az idő sürgeti, hogy visszavigye Jeruzsálembe a varázskönyvet.

Én megszerettem a karaktereket a sorozat végére így nagyon örülök, hogy valamilyen formában van folytatása a sorozatnak, amely már Nina és Jared gyermekéről szól.

 

"A szívemben mindig menedéket találsz, a karomban lesz az otthonod."

 

"Az emberiség számára ismert legerősebb energia az anyai szeretet."

 

Eredeti cím: Eden

Kiadó: Maxim

Sorozat: A Sötétség és Fény angyalai (Dream válogatás)

Oldalszám: 288

Megjelenés: 2015

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/jamie-mcguire-az-eden

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/25330433-az-den

Szerintem a könyv: 4,5/5

 

Címkék: jamie mcguire