Benina: Milan könyve

milan_konyve.jpgA Bíborhajú sorozat negyedik részének középpontjába Milan és apró termetű testőre Trixie kerül, illetve meg ismerünk néhány új szereplőt is.

Trixie eltűnik, Milan pedig megfogadj, hogy megkeresi, hiszen bárhogy próbálja is tagadni érdekli a lány.

Kendare eddig azt hitte csak egy normális egyetemista lány, azonban kiderül, hogy ő is bíborhajú. A lány segít Milannak meg keresni Trixiet és közben egyéb dolgokra is fény derül.

Nekem nagyon tetszett ez a rész is, aki eddig szerette ezt a sorozatot, az mindenképpen folytassa ezzel a résszel. :)

 

"– Elárulok neked egy nagy titkot, fiatal barátom! – Kellan elém lépett, és kissé előredőlt. Démonfekete szeme jókedvűen hunyorgott. – A szerencsésebb férfiak életében egy szerencsés napon megjelenik az a nő, akinek a kedvéért a csuklónkat önként tesszük béklyóba. Ennek a nőnek egyetlen könnycseppjéért gyilkolunk, egyetlen mosolyáért bohócot csinálunk magunkból, és ha arra vágyik, marionetté válunk… egy életre."

 

"– Idevillantalak, és segítesz – jelentette ki egyszerűen.
Olyan egyszerűnek tűnt eddig is.
– Várj! Micsoda?
Kendare hangja kétségbeesetten könyörgött magyarázatért. Majd utólag elnézést kérek tőle.
– Ugye nem vagy meztelen?
– Hát, nem egészen, de…
– Remek! – vágtam rá, és koncentráltam.
Nem sokan voltak képesek egy másik eleven testet átvillantani egy helyre úgy, hogy nincs közöttük fizikai kontaktus, de Moldomus Iudexeként ez nem okozott problémát.
Villantaxi rendelt?
A hatás kedvéért csettintettem, és tádám, Kendare már ott is volt előttem… egy szál fürdőköntöseben.
Mondhatni, nem volt boldog.
– Te jégagyú bunkó!
– Óóó, a francba! – káromkodtam indulatosan."

 

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: Bíborhajú (Vörös pöttyös könyvek)

Oldalszám: 290

Megjelenés: 2013

Moly.hu értékelés: 87%

Goodreads értékelés: 4,67

Szerintem a könyv: 4/5

 

Címkék: benina