Meg Cabot: A költözés napja

a_koltozes_napja.jpgMeg Cabot a tiniknek, fiatal felnőtteknek íródott regényeiről lett híres, azonban a fiatalabb rajongói sokszor panaszkodtak neki, hogy sok könyvét a szüleik nem engedik még, hogy elolvassák, mert még nem nekik való. Így született meg benne ennek a sorozatnak az ötlete.

És valóban ez a sorozat inkább a fiatalabb korosztályt célozza meg. A főszereplő egy 9 éves kislány, akinek a családja elköltözik, és Allie ezt nehezen emészti meg. De van egy szabály könyve, amibe minden számára fontos szabályt lejegyez és ez sok mindenen át segíti.

Megismerhetjük Allie családját, a szüleit és két kis öccsét, de az én kedvencem a nagybátyja, Jay volt.

Nagyon jó humorú az egész könyv, de ezt már Meg Cabottól megszokhattuk. Kíváncsi voltam erre az új szerzeményére is, és nem bántam meg, hogy belekezdtem. Kicsit visszarepített az időben, hogy milyen volt 9 évesnek lenni, milyen problémáink voltak akkor és hogy azok milyen fontosnak tűntek, ma meg már csak nevetnénk rajta. :)

Szóval annak, aki egy kis nosztalgiázásra vágyik így felnőtt fejjel annak is érdemes elolvasni, nem csak a célkorosztály tagjainak.

 

Eredeti cím: Moving Day

Kiadó: Ciceró Könyvstúdió

Sorozat: Allie Finkle szabályai kezdő tiniknek

Oldalszám: 238

Megjelenés: 2009

Moly.hu értékelés: 76%

Goodreads értékelés: 3,73

Szerintem a könyv: 5/5

 

Címkék: meg cabot