Kami Garcia: Unbreakable – Törhetetlen

unbreakable_torhetetlen.jpgA Légió sorozat első kötete számomra pozitív csalódás volt. Igazából nem vártam sokat tőle, nem is tudom miért, de gondoltam adok neki egy esélyt.

Jól tettem. Nekem tetszett a könyvben felépített világ: a titkos szervezet és a szellemek elleni harc.

Kennedy édesanyját még a könyv elején megölik, ekkor derül ki, hogy egy titkos szervezet, a Légió tagja volt és most Kennedynek kell átvennie a helyét. Kennedy sokáig úgy érzi nem tartozik a Légióba hiszen a többiek már mind tudják miben a legtehetségesebbek, neki azonban fogalma sincs milyen tehetségét kamatoztathatná a Légióban. Nem sokkal később fény derül erre is.

Nekem tetszett a cselekmény felépítése, a végén lévő nem is olyan apró kétely, hogy biztos jó oldalon állnak-e? Azonban a vége egyáltalán nem lett lezárva úgyhogy jöhetne már a következő rész. :)

 

"Vajon milyen lehet, ha valakinek szárnya van, de fél a repüléstől?"

 

"-Apám mindig azt mondta, hogy sem a szellemek, sem a démonok tettei nem érnek fel azzal a gonoszsággal, amit az emberek művelnek egymással."

 

Eredeti cím: Unbreakable

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: Légió (Vörös pöttyös könyvek)

Oldalszám: 296

Megjelenés: 2014

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/kami-garcia-unbreakable-torhetetlen

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/23154996-unbreakable---t-rhetetlen

Szerintem a könyv: 4/5

 

Címkék: kami garcia