Rebecca Donovan: Elakadó lélegzet

elakado_lelegzet.jpgEz a könyv mély nyomokat hagyott bennem. Miután a végére értem el kellett telnie egy kis időnek, hogy kikerüljek a hatása alól.

Ez a könyv egy testileg-lelkileg bántalmazott tinédzserlányról, Emmáról szól, akiben hatalmas az élni akarás, ezenkívül egy hirtelen jött szerelem is nagy szerepet játszik abban, hogy felismerje a saját értékeit.

Érzelmi hullámvasút az egész könyv, mikor Emma jól érzi magát Sarával vagy Evannel akkor az olvasó is velük mosolyog, azonban amikor Carol bántja Emmát, akkor vele együtt tudna sírni. Nagyon élethűen ábrázolja az írónő ezeket az epizódokat.

A végénél pedig legszívesebben a falhoz vágtam volna könyvet (de mivel e-könyvként olvastam így az e-könyv olvasómat azért még se vágtam a falhoz:) ). Akkora függő véggel, mint ami ennek a könyvnek a végén van már rég találkoztam, szóval ide a második részt.

 

"A szerelem és a veszteség mérlegében a szerelem adott erőt harcolnom azért, hogy tudjak… lélegezni."

 

"– Mi volt ez? – kérdezte. – Az anyja szó szerint odáig van érted! Arról nem is szólva, hogy Evan úgy fogja a kezedet, mintha ez lenne a legtermészetesebb dolog a világon. Felejtsük el a randizást – netán esküvő volt, amire elfelejtettél meghívni?"

 

Eredeti cím: Reason to Breath

Kiadó: Maxim Kiadó

Sorozat: Csak lélegezz! (Dream válogatás)

Oldalszám: 494

Megjelenés: 2013

Moly.hu értékelés: 90%

Goodreads értékelés: 4,27

Szerintem a könyv: 5/5

 

Címkék: rebecca donovan