Cynthia Hand: Angyalvágy

angyalvagy.jpgTökéletes lezárást kapott szerintem az Angyalsors trilógia ezzel a résszel,de azért sajnálom, hogy vége. Még szívesen olvasnám Clara történetét.

Clara, Angela és Christian a Stanfordon első évesek, ahogy az Angela látomásában is szerepelt, azonban nem sokáig élvezhetik az egyetemi élet "nyugalmát". Jönnek a bonyodalmak, a pokol egyik leggonoszabb angyala, Azazel beakrarja gyűjteni a hét dodranst (Clara, Jeffrey, Christian...). Azonban ők sem akarnak harc nélkül a karjaiba sétálni.

Clara apja Mihály arkangyal próbálja Clara-t és Christian-t felkészíteni a gonosszal való összecsapásra, megtanítja nekik a dicsfény kard használatát.

Volt még egy fontos szála a történetnek, amit azonban nem árulnék el előre, legyen meglepetés, annyit mondhatok, hogy kapcsolódik az Angyalnyár című 2,5 részhez szóval érdemes azt is elolvasni.

A végére az is kiderül, hogy Clara melyik srác mellett köt ki. Anélkül, hogy lelőném előre a végét, annyit mondhatok, hogy én elégedett voltam a vég kifejlettel.

Szóval köszönjük Cynthia Hand, hogy ilyen jó és izgalmas lezárást kaphatott ez a trilógia, élmény volt olvasni. :)

 

"Veled érzem otthon magamat."

 

"Az ember felnő. Elhagy helyeket. Továbblép."

 

"Hirtelen eszembe jut Jeffrey kölyökkorában, még abban az időben, amikor én is kicsi voltam, templomba jártunk, és egyszer a szentbeszéd közepén elaludt. Lekókadt a feje, anyuval kínlódtunk, nehogy elnevessük magunkat, de aztán horkolni kezdett, anyu oldalba bökte, és hirtelen felült.
– Mi van? – suttogta. – Imádkoztam!"

 

Eredeti cím: Boundless

Kiadó: Maxim kiadó

Sorozat: Angyalsors trilógia (Dream válogatás)

Oldalszám: 484

Megjelenés: 2013

Moly.hu linkhttps://moly.hu/konyvek/cynthia-hand-angyalvagy

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/18489059-angyalv-gy

Szerintem a könyv: 5/5

 

Címkék: cynthia hand