S.A. Hunter: Scary Mary

scary_mary.jpgNem vártam túl sokat, ettől az ingyenes könyvtől, tetszett a leírása, gondoltam adok neki egy esélyt. Nem bántam meg. :)

A karakterek szerethetőek, a sztoritól mondjuk nem kell sokat várni, de nem volt rossz. A nyelvezete is egyszerű (vagy csak nekem tűnt annak, ez már egyéni kérdés).

Mary egy számkivetett a suliban, aki szellemeket lát. Mikor egy új srác jön a suliba, Mary-t meglepi, hogy vele akar barátkozni. Egész jól össze is barátkoznak azonban idővel Mary titka és a Cyrus házában tanyázó szellemek közéjük állnak.

Sokkal többet nem tudok írni erről a könyvről kellemes élmény volt, de azért nem dobtam hátast tőle.

 

Kiadó: Magánkiadás

Sorozat: Scary Mary

Oldalszám: 194

Megjelenés: 2010

Goodreads értékelés: 3,59

Szerintem a könyv: 4/5

 

 

Címkék: s a hunter