Kiera Cass: The One - Az Igazi

 Az Igazi.jpgEzt a kötet egy nap alatt olvastam ki, mivel épp otthon feküdtem betegen. Ilyenkor elvileg sokat kéne aludni, de én nem tudtam aludni ezért olvastam. Nagyon jó, hogy pont ezt a könyvet vettem a kezembe, hiszen nagyon izgalmas volt.

Végre megtudjuk kinek a fejére kerül a korona!!! De erről majd később.

A lázadók csoportja egyre hevesebb támadásokkal ostromolja a palotát szóval a politikai izgalmak is fokozódnak. Maxon próbál megoldást találni a helyzetre, de az apja egyáltalán nem kíváncsi a véleményére.

A király személye számomra a második könyv óta egyáltalán nem szimpatikus. Olyan dolgok derülnek ki róla és a múltbéli tetteiről, ami miatt nem igazán szerethető, és az ellenszenve America iránt sem teszi őt az olvasók kedvencévé. Vele ellentétben a királynőt nagyon megszerettem.

Spoiler Alert!

Nagyon szomorú voltam mikor három főbb mellékszereplőnek mondható karakter is életét vesztette a könyv utolsó felében.

Spoiler Vége!

A lezárása a sorozatnak, az egész történetnek szerintem nagyon jól sikerült. Szerintem pont annyi volt, amennyi lenni akart és amennyinek lennie kellett.

 

"America, szerelmem, te vagy a lehulló falevelek között átszüremlő napfény. Nevetésed a bánat falán is áttör. Szellő vagy egy kánikulai napon. Te agy a káosz fölött is uralkodó értelem. Nem te vagy az egész világ, de tőled lesz jó a világ. Nélküled is élnék, de ennél többre nem lennék képes."

 

"America, neked főként szörnyű ötleteid vannak. Csodálatosak a szándékaid, de az ötleteidről inkább ne is beszéljünk."

 

"– Maxon, a hátadon van néhány olyan heg, ami azért került oda, hogy az enyém sima maradjon, és én minden egyes sebhelyedért csak szeretni tudlak."

 

"Akarom az ünnepeket és a születésnapokat, a szorgos időszakot és a lusta hétvégéket. Szeretném mogyoróvajas ujjacskák nyomát látni az íróasztalomon. Kellenek nekem a családi viccek, a viták, minden. Azt akarom, hogy közös életünk legyen."

 

Eredeti cím: The One

Kiadó: Gabo Kiadó

Sorozat: A Párválasztó

Oldalszám: 346

Megjelenés: 2014

Moly.hu értékelés: 93%

Goodreads értékelés: 4,21

Szerintem a könyv: 5/5

 

Címkék: kiera cass