Kiera Cass: The Elite - Az Elit

Az Elit.jpgSokan azt mondják, hogy ez a rész kihagyható lenne a sorozatból. Nekem viszont ez a rész is tetszett, jó volt újra ebben a világban kalandozni.

America még mindig nem 100%-ig biztos benne, hogy Maxon herceg az, akivel leélné hátra levő életét ezért feszültség keletkezik köztük. A többi lány is érzékeli, hogy Maxon-nak kezd elege lenni abból, hogy America nem tud dönteni ezért egyesek még jobban rákapcsolnak hátha most meghódíthatják a herceget. America viszont ezt nem nézi jó szemmel, de jó kis ébresztő a számára, hogy ha akarja Maxon-t akkor tennie is kell az ügy érdekében.

Voltak benne meglepő fordulatok, amiket nem árulnék el előre. Annyit viszont mondhatok, hogy szerintem ez a kötet is izgalmas volt és a fordulatok mindig a megfelelő helyre voltak elhelyezve, hogy tovább szítsák az olvasóban a feszültséget.

Én minden esetre drukkoltam a két főszereplőnek, hogy a végére rendezzék soraikat. Azért nem árulnám el, hogy mi lett a vége. :)

 

"A szerelem gyönyörűséges rettegés."

 

"(…) Alig voltam képes felvánszorogni a második emeletre, ahol azonban rögtön feléledtem, mihelyt befordultam a szobámhoz vezető folyosó sarkán.
– Ó! – lepődött meg Aspen is. – Ezek szerint nálam pocsékabb őr nincs is. Azt hittem, hogy végig a szobádban voltál."

 

"– Milyen szerelmesnek lenni?
(…)
– A legcsodálatosabb és legszörnyűbb dolog, ami az emberrel megtörténhet – felelte egyszerű szavakkal. – Tudatában vagyunk annak, hogy rábukkanhatunk valami egészen hihetetlen dologra, és örökre meg akarjuk tartani, aztán minden egyes percében rettegünk attól, hogy elveszítjük."

 

Eredeti cím: The Elit

Kiadó: Gabo Kiadó

Sorozat: A Párválasztó

Oldalszám: 354

Megjelenés: 2013

Moly.hu értékelés: 87%

Goodreads értékelés: 4,00

Szerintem a könyv: 4/5

 

 

 

Címkék: kiera cass