Rachel Vincent: Rogue

Rogue.jpgAz első részt imádtam, kétszer is olvastam ezért a másodiknak kicsit félve kezdtem neki, mivel csak reméltem hogy felér majd az első résszel. Rachel Vincent-ben eddig még nem csalódtam, és most sem kellett mivel nekem ez a rész is nagyon tetszett.

Faythe-nek sok mindent kell bizonyítania a Falkának és önmagának is. Az első női végrehajtóként kétszer olyan keményen kell dolgoznia, hogy bizonyítson az apjának.

Mikor elkezdenek halott kandúrok felbukkanni a Falka területén, Faythe minden erejét beleadja, hogy kiderítsék ki a tettes.

Később kiderül, hogy Faythe nem minden hibás döntését tudta maga mögött hagyni, ezért egy olyan személy is felbukkan a történetben akire én nem számítottam, de jó csavar volt. Később kiderül, hogy a halott kandúrok esete összefüggésben van emberi nők eltűnésével és talán mindehhez Faythe-nek is köze van valamilyen formában...

Faythe-nek számolnia kell a könyv végén a tettei következményével, a Tanács előtt kell felelnie a bűnéért, azonban sajnos ebből a kötetből nem tudjuk meg mi lett a tárgyalásának a vége, pedig igazán beleférhetett volna még.

Összegezve szerintem ez a kötet is elég izgalmas volt, azt kaptam amit vártam jó értelemben.

 

Kiadó: Mira

Sorozat: Shifters

Oldalszám: 394

Megjelenés: 2008

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/rachel-vincent-rogue

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/2314315.Rogue

Szerintem a könyv: 5/5

 

 

Címkék: rachel vincent