Maggie Stiefvater: Lament - A Látó szerelme

Lament.jpgEddig bármit olvastam az írónőtől az teljesen magával ragadott és most sem volt ez másként. Imádtam a Tündérdallam első részét.

Az elején egy túl félénk, de nagyon tehetséges zenésszel ismerkedünk meg. Deirdre retteg ha színpadra kell lépnie, legjobb barátja James próbál neki mindenben segíteni. A lány csak egy izgalmasabb nyára vágyik, mint az előzőek...

Hát nem sokkal később ezt meg is kapja hiszen felbukkan az életében a titokzatos Luke és Deirdre elkezdi észrevenni a tündérek világát maga körül. A tündérek imádják a zenét, így a tehetséges Dee-t is szívesen hallgatják miközben muzsikál.

A több százéves tündérkirálynő azonban veszélyeztetve érzi magát a lánytól, így megpróbálja kiiktatni valamilyen módon. Ebből aztán kalandosabbnál kalandosabb helyzetek adódnak.

Szerintem nagyon izgalmas lett a végére, ha bármit olvastál már az írónőtől ez is biztosan tetszeni fog.

És most jöjjenek a kedvenc idézeteim: 

Én sokkal jobban szeretlek téged, mint ő. 
Felsóhajtottam. Szerettem volna megfogni a pillanatot és becsomagolni egy szép színes papírba, és odaajándékozni magamnak, valahányszor kövérnek éreztem magam

 

– Ez itt James, Delia. Ebben az évben ő lett Virginia állam második legjobb dudása. 
– Hamarosan első leszek – jelentette ki elbűvölő hangon James. – Felfogadtam egy bérgyilkost.

 

– Mikor tettél szert ennyi bölcsességre? 
Megkocogtatta a homlokát. – Agyátültetés. Egy bálna agytekervényeit gyömöszölték a fejembe. Most már kisujjamból rázom ki az összes tantárgyat, csak a krillről vagyok képtelen leszokni. – Lemondóan vállat vont. – És őszintés sajnálom a bálnát, akinek pont az én agyam jutott. Valószínűleg most is Florida partjai körül úszkál, és bikinis lányok után leskelődik a strandokon. 

 

Eredeti cím: Lament - The Faerie Queen's Deception

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: Tündérdallam (Vörös pöttyös könyvek)

Oldalszám: 350

Megjelenés: 2013

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/maggie-stiefvater-lament-a-lato-szerelme

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/17903928-a-l-t-szerelme

Szerintem a könyv: 5/5