Leiner Laura: Kezdet

Kezdet.jpgVégre én is rávettem magam, hogy elolvassam a Szent Johanna Gimi első részét. Kíváncsi voltam, hogy mit szeretnek benne ennyien, hogy miért ilyen felkapott.

A naplószerűsége miatt nekem a Neveletlen hercegnő naplója jutott eszembe. Itt azonban nem egy királyi sarj életét követhetjük, hanem egy teljesen átlagos magyar, gimnáziumot kezdő lány, Rentai Renáta életét. Egy lányét aki nehezen barátkozik, szeret olvasni és jól tanul. A Szent Johannában rögtön két barátra is lel Virág és Arnold személyében.

Nekem tetszett, hogy nem azon fáradozik, hogy bekerüljön a népszerű lányok közé, hanem próbált igaz barátokra lelni. A 12 fős osztály egészen összetart ez is pozitívom volt, egymás ugratása (az éjféli telefonhívások és hasonlók) itt is megy azért rendesen.

Az első könyv egy félévet mutat be, így egy kicsit részletesebben is letudja írni a történéseket az írónő, mintha egy egész évet kellene egy könyvben.

A humora nagyon tetszett az írónőnek, több helyen jókat mosolyogtam rajta, szóval a célját elérte, jót szórakoztam olvasás közben.

Igazából nagy elvárásokat nem támasztottam, ezért viszont nem is csalódtam a könyvben, azt kell hogy mondjam tetszett. Ha a kezembe kerül a második rész, biztosan azt is elfogom olvasni.

 

Kiadó: Ciceró Könyvstúdió

Sorozat: Szent Johanna Gimi

Oldalszám: 386

Megjelenés: 2010

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/leiner-laura-a-szent-johanna-gimi-1-kezdet

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/10693147-kezdet

Szerintem a könyv: 4/5

 
Címkék: leiner laura