Maggie Stiefvater: The Raven Boys - A hollófiúk

The Raven Boys.jpgNagyon tetszik ennek a könyvnek a borítója, miután elolvastam a hátlapon a szöveget azt mondtam adok neki egy esélyt. Ráadásul az írónőtől már olvastam a Shiver - Borzongás című könyvét, így azt gondoltam ez se lehet rossz.

És nem is csalódtam az írónőben. Ugyan kicsit nehezen indult be a történet eleje, de utána már letehetetlen. Nagyon tetszett ahogy fokozatosan derítették fel a rejtélyeket. Mindig csak egy kicsivel kaptunk több információt.

Blue Sargent egy jósokkal és médiumokkal teli családba születik, ahol ő az egyetlen, aki nem rendelkezik látó képességekkel, viszont felerősítő az energiákat. Szent Márk éjjelén Blue és Neeve kimennek a templomhoz ahol a Holtak útja is található. Ha az ember nem látó akkor csak két okból láthatja meg az elvonuló szellemeket, ha ő az igaz szerelme, vagy ő ölte meg őt...

Blue pedig életében először lát valakit. Egy Gansey nevű fiút, Aglionby-s egyenruhában. Blue pedig megfogadta, hogy távol tartja magát a helyi magán iskola diákjaitól. Azonban a sorsuk egyre jobban összefonódik. Gansey legjobb barátja Adam elkezd érdeklődni a lány után, így Blue megismeri Ronan-t és Noah-t is. És a kis csapat együtt nyomoz tovább a Ley-vonalak és Glendower király után.

Aztán jön egy két nem várt (vagy néha sejthető) fordulat. De a végére már nagyon izgalmas lett. Nekem személy szerint nagyon tetszett.

 

Eredeti cím: The Raven Boys

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: Hollófiúk (Vörös pöttyös könyvek)

Oldalszám: 414

Megjelenés: 2012

Moly.hu link: https://moly.hu/konyvek/maggie-stiefvater-the-raven-boys-a-hollofiuk

Goodreads link: https://www.goodreads.com/book/show/17455129-the-raven-boys-a-holl-fi-k

Szerintem a könyv: 4,5/5