Cassandra Clare: City of Bones

City of Bones.jpgVégre én is rávettem magam, hogy elkezdjem olvasni A végzet ereklyéi sorozatot. Az első rész után kettős érzések kavarognak bennem a könyvvel kapcsolatban.

Azt nem mondanám, hogy rossz volt, de én többet vártam ettől a könyvtől. Pedig a történet nem volt rossz, a szereplők szerethetőek voltak, nagyon jó beszólások is voltak benne, főleg Jace-től, amiken jót mosolyogtam.

Mégis úgy éreztem, hogy valami hiányzik. Az a bizonyos plusz, ami megfog, ami elvarázsol és nem hagyja, hogy letedd a könyvet. Viszont annyira azért fel keltette az érdeklődésem, hogy elolvassam a következő részt majd a közel jövőben, szóval azért tudhat valamit az írónő.

Szerintem a történet összegzését most nem írom le. Itt mindenki elolvashatja Katt! (angolul) vagy Katt! (magyarul).

Remélem a könyvből készült film hamarosan DVD-n is beszerezhető lesz, azért kíváncsi vagyok mit hoztak ki belőle.

 

Kiadó: Walker

Sorozat: The Mortal Instruments

Oldalszám: 503

Megjelenés: 2010

Moly.hu értékelés: 88%

Goodreads értékelés: 4,13

Szerintem a könyv: 3,5/5

 
Címkék: cassandra clare