SL Baum

SL Baum.jpgMár gyerekkorom óta szeretem a Sci-fi-t...apukámmal együtt néztem a Star Trek-et. A mai napig szerettem az akció dús Sci-fi-ket... Köszi apu! Ez a szeretet átragadt a természetfeletti és paranormális dolgokra is mikor elértem a tinikort. Mindig hálás leszek Anne Rice-nak és Lestat-nak, hogy megismertettek egy teljesen új műfajjal... és a vámpír regények iránti szeretetem megszületett.

Mikor elkezdtem írni, nem gondolkodtam fiatal felnőtteknek szóló paranormális regényeken. Két projektbe is belekezdtem, de nem tudtam befejezni őket és sosem tudtam miért. De mikor elkezdtem írni az A Chance for Charity-t (The Immortal Ones) a szavak csak úgy ömlöttek belőlem és minden percét imádtam az írás folyamatának. Még mindig megvannak a régebbi projektek, talán egy nap majd befejezem őket.

Egy természetes alkotó vagyok! Ez talán megmagyarázza az írás iránti szeretettem - egy kreatív családba születtem. Különleges családi albumokat készítek, varrok, gyöngyözök és még sorolhatnám... imádok alkotni. Egy egész szobát az alkotásaimnak szenteltem. Papírok, szalagok, matricák, mindenféle alapanyag van a kupiban. Egyszer még esküvői partira is készítettem dolgokat. Látnotok kellene a gyerekeim szülinapi meghívóit.

A másik szerelmem a sütés, habár ezt nem csinálom olyan gyakran. Mert ha sütök valamit, akkor azt meg is akarom enni. A süti készítés egy mulatságos folyamat. Szeretem látni, hogy mennyi összetevőt tudok belesűríteni egy receptbe. Eddig a kedvencem egy  zablisztből, kókuszból, csoki és tejkaramella darabbkákból készülő süti - Nyami! 

Amellett, hogy író, alkotó és sütögető vagyok - egyben feleség és anya is, ami a legjobb munka a világon. 

 

Eddig megjelent könyvei:

Lush

1. Lush
2. Hush
3. Crush


The Immortal Ones

1. A Chance for Charity
2. My Link in Time
2,5. Of Fire and Brimstone (Elizabeth's Novella)
3. Our Summer of Discontent
4. The Eve of Destruction

 

Saját fordítás!

Forrás: http://slbaum.com/Author_-_Series_Info.html