Fabrice Colin: London vámpírjai

London vámpírjai.jpgEz volt az első bíbor pöttyös, amit olvastam. Először azt hittem, hogy ezek a könyvek a fiatalabb tiniknek szólnak, de rá kellett jönnöm, hogy nem egészen.

A két főszereplő lány Amber és Luna a testvérpár 14 és 13 évesek, innen a következtetés, hogy a fiatalabbakat célozza meg a könyv. Az 1800-as évek vége felé járunk Londonban. Néhány furcsábbnál furcsább történés után Amber-nek és Luná-nak rá kellett jönnie, hogy vámpírokká és árvákká váltak egyszerre.

Majd hirtelen a korona szolgálatában találják magukat. Még Sherlock Holmes és Dr. Watson is szerepet kap a történetben, ez először kicsit oda nem illőnek tűnik aztán még is megszokja az olvasó.

Engem megfogott a történet, kíváncsi vagyok a következő részekre is. Könnyen olvasható, cselekményes és izgalmas, nem csak fiataloknak.

 

Eredeti cím: Les vampires de Londres

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: A különös Wilcox lányok (Bíbor pöttyös könyvek)

Oldalszám: 264

Megjelenés: 2011

Moly.hu értékelés: 80%

Goodreads értékelés: 3,24

Szerintem a könyv: 4/5

 
Címkék: fabrice colin