Sarah Dessen: Altatódal

Altatódal.jpgRemy mindent tud a kapcsolatokról. Ez nem is csoda hiszen az anyja már jó pár házasságon túl van. Így Remy tökéletesen tisztában van azzal milyen fázisai vannak egy kapcsolatnak és, hogy mikor közeledik a végéhez. Egy egész stratégiát kidolgozott arra hogyan óvja meg magát a szívfájdalomtól.

Aztán találkozik Dexterrel, és valahogy az egész rendszer megborul...

Remy már jó sok egy nyári pasit maga mögött hagyott, azonban érzi, hogy Dexterrel más a helyzet. Nehéz feldolgoznia, hogy minden, amiben eddig szilárdan hit, már lehet, hogy többé nem érvényes. Illetve, hogy talán mégis létezhet olyan szerelem, ami örökké tart.

A kedvenc idézetem Lissától is ebben a témában hangzik el.

Ha elveszítesz valamit, akkor az örökre eltűnik. De ha csak nem találod… az azt jelenti, hogy megvan, csak nem ott, ahol hiszed.

A Dexter karaktere volt a kedvencem, mindig megnevetettet, a sorsa hasonló Remy-éhez, azonban a mégis tud még hinni a szerelemben.

– Szerinted kinek mondod mindezt? – kérdezte hitetlenkedve. – Az én anyámnak hat férje volt. Így vagy úgy rokonom a fél ország!

Így érdekes látni, hogy fokozatosan sikerül lebontania a falakat, amit Remy maga köré épített. Szóval a végére azért minden jóra fordul, addig sok bonyodalomban és izgalomban lesz részünk.

Ez a harmadik könyv, amit Sarah Dessen-től olvastam, ezek után bármit hajlandó vagyok elolvasni, amit ő írt, annyira jók :)

 

Eredeti cím: This Lullaby

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó

Sorozat: Vörös pöttyös könyvek

Oldalszám: 400

Megjelenés: 2012

Moly.hu értékelés: 91%

Goodreads értékelés: 4,08

Szerintem a könyv: 5/5

 
Címkék: sarah dessen