Paul Ruditis

paul ruditis - sabrina.jpgSzületett: Philadelphia, USA

Hivatalos weboldal: http://www.paulruditis.com/

Műfaj: YA (fiatal felnőtteknek szóló)

Paul Ruditis P.J. Ruditis néven is ír könyveket.

Bemutatkozásként ezt olvashatjuk tőle:

Philadelphiában születtem és nevelkedtem, itt éltem szokványos gyerekkorom, egy sokkal érdekesebb fantázia világban. Úgy értem, hány másik nyolc éves tuszkolta bele a Star Wars akciófiguráit egy Ziploc táskába, majd azt töltötte meg vízzel és rakta be a mélyhűtőbe, hogy modellezze Hoth jégbolygóját. (Tényleg? Olyan sok? Na mindegy.)

A főiskola után Los Angelesbe költöztem és nagyon szerencsés voltam, hogy kaptam egy kisinasi állást a Paramount Pictures-nél pát hónappal később, miután a városba jöttem. Idegenvezetőként és jegyszedőként dolgoztam és irodai munkát is végeztem a ház körül.

Végül,  elvállaltam egy állást a stúdió engedélyekkel foglalkozó osztályán, ahol könnyedén feltornáztam magam a középvezetőségig.

Egy kis idő múlva egy barátom, aki egy kiadónál dolgozik, felajánlotta a lehetőséget, hogy megírjam a Buffy, a vámpírok réméből készülő rövid történtetek egyikét, amin éppen dolgozott, Hát, mikor megtudtam milyen kevés pénzt kereshetek az írással, azonnal kiléptem az állásomból, és teljes munkaidőben próbálkoztam vele. (Hülyeség volt tudom, de nekem valahogy bejött).

Elkezdtem könyveket írni, olyan neves TV sorozatokból, mint a Star Trek, a Roswell és a Sabrina, a tiniboszorkány. Azóta már több, mint harminc ilyen könyvet írtam, a sorozatok listája kiegészült Az elnök embereivel, az Alias-szal és a Szökéssel, és a lista csak gyarapodik.

Mig ezeken a médiával kapcsolatos könyveken dolgozom, folytatom a saját írásaimmal való foglalkozást is.

 

Eddig megjelent könyvei:


Alias: The APO Series

1. Alias
6. Vigilance
13. Mind Games

Buffy, the Vampire Slayer Season 1

4. How I Survived My Summer Vacation

Charmed

34. As Puck Would Have It
40. Leo Rising

Charmed: Season 9

1. Volume 1
2. Volume 2
3. Volume 3
4. Volume 4

DRAMA!

1. The Four Dorothys
2. Everyone's a Critic
3. Show, Don't Tell
4. Entrances and Exits

Roswell

3. Dreamwalk

Sabrina, The Teenage Witch

44. Topsy Turvy
47. Where In The World Is Sabrina Spellman?
55. Ten Little Witches/Tíz kicsi boszorkány

Star Trek: Enterprise

3. Shockwave

Külön álló könyvei:

- Authorized Personnel Only
- Bones: Behind The Scenes (Season 3)
- Bones: The Official Companion
- Brady Bunch Guide To Life
- Buffy the Vampire Slayer: The Watcher's Guide, Volume 3
- Charmes Book of Love Spells
- First Kiss (Then Tell): A Collection of True Lip-Locked Moments
- G.I Joe: The Rise of Cobra: Mission Dossier
- Love, Hollywood Style
- Meteor Shower Messenger
- Prison Break: The Classified FBI Files
- Queer as Folk: The Book
- Rainbow Party
- Ready To Glow
- Roswell Pop Quiz
- Sabrina the Teenage Witch: The Official Episode Guide
- Star Trek: The Visual Dictionary
- Star Trek Voyager Companion
- The Book of Three
- The Book of Three, Volume 2
- The Girls Next Door
- The Walking Dead Chronicles
- The "West Wing" Companion
- Valentine's Day Party

Saját fordítás!

Forrás: http://www.goodreads.com/author/show/22625.Paul_Ruditis