Jennifer Niven

jennifer_niven.jpgSzületettt: USA

Hivatalos honlapja: http://www.jenniferniven.com/

Műfaj: YA (fiatal felnőtteknek szóló), Szépirodalom, Történelmi regények

Hatással voltak rá: Penelope Niven, Flannery O'Connor, Shirley Jackson, Ernest Hemingway, Harper Lee, Emily Brönte

"Tíz éves koromra több dalt is írtam, egy verset Parker Stevensonnak ("Ha lenne a Miss America versenynek férfi kategóriája, biztosan te nyernéd meg.") két önéletrajzot (Mindent rólam és Az életem Indiánában: Sosem leszek újra boldog címmel), egy karácsonyi történetet, több képes könyvet (melyeket magam illusztráltam), melyeben szerepeltek a Doodle Bogarak az űrből, egy színdarabot Laura Ingalls Wilder nővéréről a következő címmel: A vakság lecsap Maryre, egy sorozatnyi börtön rejtélyt, egy kollekciónyi rövid történetet, melyeknek én voltam a főszereplője (egy nemzetközileg is híres rocksztár nyomozó és egy részben befejeztet regényt Vietnámról. Ezen kívül kitűnő betűző is voltam már nagyon fiatalon.

 

2000-ben elkezdtem csak az írással foglalkozni, és azóta abba se hagytam... Kilenc könyvet írtam, és ha épp nem a tizediken dolgozom, akkor a Veled minden hely ragyogó forgatókönyvét írom, vagy a webmagazinomat szerkesztem, a Germ-öt, vagy új könyveken gondolkodom, vagy szerepelek egy kicsit a TV-ben."

 

Eddig megjelent könyvei:

Velve Jean

   1. Velva Jean Learns to Drive
   2. Velva Jean Learns to Fly
   3. Becoming Clementine
   4. American Blonde

Külön álló könyvei

    - Ada Blackjack: A True Story of Survival in the Arctic
   - All the Bright Places/Veled minden hely ragyogó
   - Holding Up The Universe
   - The Aqua Net Diaries: Big Hair, Big Dreams, Small Town 
   - The Ice Master

 

Saját fordítás!

Forrás: https://www.goodreads.com/author/show/45592.Jennifer_Niven