Meg Cabot: Menekülés

menekules.jpgNem rég befejeztem az Airhead trilógiát és azt kell mondjam, most sem csalódtam Meg Cabot-ban. Végre kiderült a nagy titok, hogy mivel akarta megzsarolni Nikki Robert Starkot, azonban később kiderül, hogy sokkal többről van szó, mint amennyit a lány tud...

Egy olyan kérdéssel foglalkozik a könyv, amely nagyon sok etikai kérdést vet fel. Mikor etikus valakinek az agyát átültetni, valaki más testébe? Ha már az illető agyhalott, de a teste még épp, és semmi esélye a felépülésre? Aztán azt is láthatjuk, hogyan lehet rossz célokra is felhasználni az eljárást. Konkrétan nem akarom leírni, nem akarom lelőni előre ha valaki még nem olvasta.

Nekem nagyon tetszett, a karaktereket egész megszerettem a három könyv alatt, Luluval az élen. :)

Szerintem tökéletes lezárása volt ez a trilógiának.

"Magamhoz öleltem.
-Ne is törődj Gabriellel! – duruzsoltam a hajába. -Úgyis túl öreg hozzád.
-Mi? – tiltakozott Frida. Ő is megölelt. de nyilvánvalóan más foglalkoztatta. -Csak nyolc évvel lehet öregebb nálam. Az semmi. Edward Cullen vagy száz évvel volt idősebb Bellánál…"

 

"A külső mit sem számít. A lényeg az, hogy milyen ember vagy, milyen a személyiséged.
Frida pedig azt morogta:
– Aha. Mert a fiúkat a suliba pont a személyiségem érdekli, anya….
– A szépség mulandó – folytatta anya. – Az értelem viszont örök."

 

Eredeti cím: Runaway

Kiadó: Ciceró Könyvstúdió

Sorozat: Airhead

Oldalszám: 336

Megjelenés: 2011

Moly.hu értékelés: 85%

Goodreads értékelés: 3,95

Szerintem a könyv: 5/5

 

Címkék: meg cabot