Rebecca Donovan

rebecca_donovan.jpgSzületett: USA

Hivatalos weboldal: http://www.rebeccadonovan.com/

Twitter felhasználónév: BeccaDonovan

Műfaj: YA (fiatal felnőtteknek szóló)

"Optimizmus árad minden sejtemből. Igazán hiszek abban, hogy aminek meg kell történnie... az meg is fog. Így, nem tudom, hogy kell feladni, ezt biológiailag nem kódolták belém.

Én egy szenvedélyes (néhányan azt mondanák túlságosan lelkes) ember vagyok. Én a tetteimből tanulok (és többször égettem már meg magam, mint amennyit hajlandó vagyok beismerni), de mindig teljesen belevettem magam, abba amit éppen csinálok - ha sikerül, ha nem.

Azt hiszem ez evidens, akkor amikor írok, semmit sem hagyok hátra és mindent kiöntök az oldalakra. Mindent oda adok az olvasóimnak - szeretik vagy utálják.

Az úton amin járok sokszor vagyok egyedül, letérek a megszokott útról ha valami érdekesebbet vagy megragadóbbat látok, csakhogy indákba és tüskékbe gabalyodva megtapasztalja olyan szépségeket, amelyek mellett mások sokszor észrevétlenül elhaladnak. És mindig a legérdekesebb emberekkel találkozok út közben..."

 

Eddig megjelent könyvei:


Breathing/Csakk lélegezz!

1. Reason to Breathe/Elakadó lélegzet
2. Barely Breathing/Visszafojtott lélegzet
3. Out of Breath/Boldogító lélegzet

Burning

1. Igniting Lies - 2017
2. Burning Truth - 2018
3. Ashes of Redemption - 2018

Külön álló könyvei:

- What If/Mi van ha?

 

Saját fordítás!

Forrás: https://www.goodreads.com/author/show/4907787.Rebecca_Donovan