Jennifer L. Armentrout: Shadows

Shadows.jpgEz a kötet a Lux sorozat első részének, az Obsidian-nak az előzmény kötete. Miután elolvastam a legjobb barátnőm mondta, hogy először az Obsidian-t kellett volna olvasnom mivel így sok mindent meg tudtam előre és így nem lesz olyan érdekes. Még az Obsidian-t nem olvastam de remélem hamarosan sort kerítek arra is, már a Kindle-ömön várja a sorát. :)

Dawson és Bethany egymásra találásának történetét olvashatjuk ebben a kötetben. Dawson egy idegen lény, aki a földön él az emberek között. Ezek az idegen lények általában nem szoktak emberi lényekkel szerelemebe esni, hisz a lényük egy fontos részét titokban kell tartaniuk és ugye a szerelem a bizalomról is szól.

Dawson azonban szinte első látásra beleszeret a lányba. Bethany egy darabig próbál ellen állni neki, de nem sokáig sikerül. A két fiatal kapcsolatát az idegenek nem nézik jó szemmel, nem bíznak a lány titoktartási képességeiben.

Spoiler Alert!

A könyv vége elég szomorúra sikeredett, én sajnáltam, de ez az esemény vezet Daemon későbbi viselkedéséhez.

Spoiler Vége!

Nekem nagyon tetszett az írónő írásmódja, és a két főszereplő teljesen belopta magát a szívembe. A három testvér kapcsolatán is jókat lehetett nevetni. Kíváncsi lettem a sorozat többi kötetére is, pedig egy ideig ódzkodtam a sorozattól, mivel a túl nagy rajongás nem mindig egyenlő egy kiemelkedő művel, de kellemesen csalódtam a Shadows-ban.

 

"… A relationship between us would never work.”
His eyes narrowed. “And why is that?”
“Because I’m allergic to assholes.”

 

“Did you just…clean a dish?” Dee backed away slowly, blinking. She glanced at Daemon. “The world is going to end. And I’m still a vir—”
“No!” both the brothers yelled in unison.
Daemon looked like he was actually going to vomit. “Jesus, don’t ever finish that statement. Actually, don’t ever change that. Thank you.”

 

"… how incredibly lonely they had to be, living among the humans, but never really being a part of them."

 

Kiadó: Entangled Teen

Sorozat: Lux

Oldalszám: 180

Megjelenés: 2012

Moly.hu értékelés: 89%

Goodreads értékelés: 4,17

Szerintem a könyv: 5/5